Atgriešanās skolā  pēc rudens brīvlaika  iesākās ar skolēnu pašpārvaldes organizētu  tematisko nedēļu ,,Helovīnu un Mārtiņdienas ietvaros”.

           No pirmdienas līdz piektdienai gan visu klašu skolēni, gan skolas darbinieki varēja ļauties radošai pašizpausmei, pirmdien demonstrējot savas pidžamas, otrdien un trešdien kļūstot par supervaroņiem un vīriem melnā, ceturtdien veidojot vienotu klases stilu, bet piektdien augstpapēžu kurpēs un balles tērpā staigājot pa sarkano paklāju. Starpbrīžos skanēja mūzika. Un katra pārvērtību diena bija patīkamu pārsteigumu un jautrības piepildīta. Skolēni abās skolas ēkās jutās vienoti un bija priecīgi. Arī skolotāji piedalījās pārvērtībās. Publikācijas autoru īpašu uzmanību piesaistīja skolotāju M. Brīnumas, M. Glušonokas un H. Auniņas radošā pieeja tērpu izvēlē.

 

 

          Savukārt 1.-3. kl. skolēniem  pašpārvaldes izaugsmes grupa starpbrīžos  organizēja dažādas aktivitātes, kas notika sporta un aktu zālē. Bērni meta riņķus, lēca ar kartupeļu maisiem, spēlēja tenisu un plaukstiņspēli un piedalījās erudīcijas spēlē.

 

 

          Paši skolēni vērtē:”Tematiskā  nedēļa būtu jāorganizē atkārtoti. Bija jautri. Tā ir iespēja katra skolēna radošuma attīstībai. Un kopā veicamie uzdevumi saliedē klašu kolektīvus. Jutāmies visi kā uz vienota viļņa.”

 

Teksts A. Kravčenko (7.b), A. Muižniece (10.), R. Rulle (7.b), E. E. Rozīte(7.b)

Foto no publikācijas autoru personīgā arhīva

 

FOTOGALERIJA ATRODAMA ŠEIT!

 

 

 

 

Šī mācību gada jaunums-skolā darbojas jauno žurnālistu kopa. Tās ir dažāda vecumposma skolnieces, kam ir interese par žurnālista profesiju un  kuras nebaidās uzdrīkstēties. Un kāpšana pa karjeras kāpnēm  sākas tieši   skolā!

          Jau pirmajā tikšanās reizē pie skolas jaunajiem žurnālistiem ierodas ViA Multimediju laboratorijas vadītāja un sociālo zinātņu maģistre Iveta Auniņa. Viņa ir arī Rūjienas vidusskolas 2011. gada absolvente.

          Ivetas profesionālais stāstījums un reizē arī draudzīgā saruna ar meitenēm  vieš lielāku skaidrību klausītājām par žurnālista profesiju: žurnālistikas darbības jomām, nepieciešamajām zināšanām un prasmēm, darba ētiku.

          Es, raksta autore, uzzināju, kur šo profesiju var apgūt, kādām prasmēm jābūt, lai kļūtu par labu žurnālistu.

          Ko par tikšanos saka citas kopas dalībnieces?

-Man patika tas, ka uzzinājām vairāk par žurnālista darbu un par to, kur izliek šo informāciju. (Andželika, 7.b kl.)

- Priecājos, ka pie mums viesojās profesionāla žurnāliste un izskaidroja pamatus par žurnālistu pienākumiem.(Astra, 10. kl.)

-  Uzzināju vairāk par žurnālista darbu. (Beatrise, 4.a. kl.)

          Šī tikšanās deva mums  iedvesmu darboties, un pirmā intervija “Kā pavadīsi rudens brīvlaiku?” jau ir tapusi.

 

Teksts E. E. Rozīte

Foto A. Muižniece

 

 

 

Labo darbu nekad nevar būt par daudz! Ikvienam no mums ir vēlme darīt otram labu un sniegt atbalstu grūtā brīdī. Ne visiem šī iespēja ir brīvi pieejama un kādreiz varbūt pietrūkst ideju, kur un kā to darīt. 

Aizvadītajā nedēļā 2.a klases skolēni veica labos darbus sev apkārt.  Skolēni katru dienu tīrīja klasi – slaucīja grīdu, putekļus, nesa ziedus, lai klases vide būtu mājīga un jauka. Katru dienu pēc pusdienām sakopām ēdamgaldu un nedēļas beigās veidojām uzmundrinošu apsveikumu ar tekstu: “Tu esi īpašs, pasmaidi!” Apsveikumu skolēni dāvināja saviem tuviniekiem, uz ielas sastaptiem cilvēkiem un skolas darbiniekiem, pedagogiem, pārsteidzot viņus darbīgajā ikdienas gaitā. Apsveikumu veidojām ar mērķi iepriecināt cilvēkus sev apkārt un atgādināt par to, ka mēs katrs esam īpašs!

Labie darbi palīdz paraudzīties uz ikdienas dzīvi ar citu skatījumu. Tur, kur mīt labais, tas vairojas dubultā, jo katrs bērns, cilvēks savā sirdī ir radīts, lai darītu labu! Kopīgi “labo darbu nedēļa” palīdzēja aizsākt brīvprātīgā darba organizēšanu sākumskolā, lai to turpinātu arī nākotnē, lai labie darbi kļūtu par ikdienu.

Labi darbi vienmēr saliedē cilvēkus, arī mums tas izdevās!

 

Skolotāja

Aiga Siliņa