Andželika (7.b) ļoti atbildīgi veic skolas žurnālistes darbu, un šajā reizē viņa ļāvās intervijas sagatavošanas izaicinājumam un  intevijas norises vadīšanai. Un intervējamais arī tika izraudzīts īpašs-skolas direktores vietnieks IT jomā Ervīns Auniņš. Kāpēc tieši Ervīns? Tāpēc ka mums ar Andželiku gluži līdzīgas domas- Ervīns ir īsts savas jomas profesionālis, atsaucīgs, smaidīgs, prot jokot un vienmēr gatavs sadarbībai.

 

 

Cik ilgi jūs jau strādājat skolā?

          Gandrīz 5 gadus, precīzāk, augustā būs 5 gadi.

Kā jūs izvēlējāties tādu profesiju?

          Ja runa ir par datoru speciālistu, tad datori man ir patikuši jau no bērnības. Ja par direktora vietnieku, tad šī izvēle sanāca netīšām.

Cik gadus jūs mācījāties, lai iegūtu IT speciālista  kvalifikāciju?

          4 gadus Vidzemes Augstskolā, vēl dažādi kursi ik pa laikam. Bet visvairāk zināšanu savā jomā esmu ieguvis, katru dienu mācoties pašmācības ceļā.

Jums jau no bērnības interesēja šī profesija?

          Datori un viss tas, kas saistīts ar tiem, man interesēja jau no bērnības. Darbs skolā gan nē.

Cik ilgi esat direktora vietnieks?

          Tikpat, cik strādāju skolā,-gandrīz 5 gadus.

Vai jūs skolas laikā mācījāties labi?

          Drīzāk jā, nekā nē.

Par ko jūs ātrāk kļuvāt- par direktora vietnieku vai par datoru speciālistu?

          Par datoru speciālistu.

Vai jums pašam patīk šī izvēlētā profesija?

          Pagaidām jā, bet, iespējams, ar laiku kaut kas būs jāpamaina dzīvē.

Ervīn, jūs pats ieguvāt pamatizglītību Rūjienas vidusskolā. Vai šobrīd skolā strādā vēl  kādas skolotājas, kuras  mācīja jūsu skolas laikos?

          Jā, ir, piemēram, Alda Alksne un Māra Guna Dreimane.

Kā jūs jūtaties, satiekot sava skolas laika  skolotājas šajā laikā?

          No sākuma bija mazliet dīvaini, bet ātri varēja pierast.

Paldies par interviju!

Interviju sagatavoja Andželika Kravčenko

         

 

          Kā jau iepriekš minēts, skolotājs Ervīns (tā dažreiz ikdienā mēdzam viņu uzrunāt) ir atvērts sadarbībai. 5.B klases skolēni latviešu valodā, apgūstot tematu “Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu?”, ir izveidojuši publisku prezentāciju “Pašraksturojums”. Un Ervīnam šajā stundā ir eksperta statuss. Viņš sniedz skolēniem tūlītēju atgriezenisko saiti par prezentācijas vizuālā noformējuma atbilstību teksta saturam.(Stundā piedalās arī Lauras tētis Ģirts Skujiņš. Tētim Ģirtam ir  klausītāja statuss.)

Alda Alksne